Picton - Reisverslag uit Picton, Nieuw Zeeland van answinydownunder - WaarBenJij.nu Picton - Reisverslag uit Picton, Nieuw Zeeland van answinydownunder - WaarBenJij.nu

Picton

Door: winy

12 Februari 2015 | Nieuw Zeeland, Picton

Ontbeten, de koffer weer ingepakt, auto geladen en de reis kan weer beginnen richting Picton. Een goede 300 km. Onderweg stoppen we in Kaikoura. Dit is een prachtig badplaats aan de oostkust. Eerst drinken we een lekkere capuchin en lopen da naar het strand. Het is een strand met alleen maar grijze stenen, van dik tot dun, maar allemaal met een ronde vorm. Vreemd om te zien. Het is erg warm(26 gr) met een strak blauwe lucht. En weer verder naar Picton. We rijden door een droge en dorre streek waar wel veel druiven worden verbouwd. Tegen vijf uur arriveren we in Picton en vertoeven in een leuk motel. Na het eten wandelen we nog door het stadje en daarna kaarten we nog (canasta) onder het genot van een wijntje.