Auckland - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van answinydownunder - WaarBenJij.nu Auckland - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van answinydownunder - WaarBenJij.nu

Auckland

Door: winy

01 Maart 2015 | Nieuw Zeeland, Auckland

We verlaten het prachtige meer en rijden richting Auckland. Gauw genoeg laten we de bergen achter ons en rijden door heuvelachtig gebied. Vandaag is het erg warm. Later vertelde de hoteleigenares ons dat het 31 gr. was geweest. In Auckland leveren we onze mazda weer in. Ondanks zijn leeftijd heeft hij ons toch gebracht waar we wilden. We hebben weer hetzelfde motel als toen we de reis begonnen. Alleen nog geen WiFi. Dus nog geen contact via skype met de kinderen en nog geen reisverslag.
Omdat we ca. een half uur rijden vanaf het centrum zitten gaan we op zoek naar een bushalte. En jawel hoor, er hangt een bordje op dat de halte buiten bedrijf is vanwege wegwerkzaamheden. Op onze vraag In het motel hoe we in Auckland kunnen komen, is het antwoord: alleen per taxi. Geen andere keuze, dus de taxi voor volgende dag besteld.

• 02 Maart 2015 - 23:38

Henny Hover:

Lieverds,
    Voor de laatste keer een berichtje naar jullie in Nieuw-Zeeland. Het einde van de reis is in zicht. Wanneer stappen jullie precies op het vliegtuig om aan jullie lange vliegreis te beginnen? In ieder geval nemen jullie een schat aan herinneringen mee naar huis.
    Wij wensen jullie een "ontspannen" terugreis en een behouden thuiskomst.
    Wat zullen er veel mensen zijn die heel blij zijn dat jullie weer terug zijn.
    Liefs,
    Peter en Henny

• 03 Maart 2015 - 21:24

Elly Zopfi:

Hallo buurtjes.

Het zit er bijna op dan zijn jullie weer thuis.
    Ik hoop dat jullie een goede reis terug hebben dan zien we elkaar snel weer.
    Nou tot over een paar dagen en een voorspoedige reis.

Groetjes Elly.

• 03 Maart 2015 - 21:49

Harriette:

Hallo buurvrouw en buurman,

Het zit er bijna op, die mooie reis.
    We kijken er naar uit dat jullie weer bijna thuis komen.
    Een goede terugreis wensen we jullie.
    Tot over een paar dagen, dan zijn jullie weer lekker thuis.

Groetjes H & H en de buurkids