voorbereidingen - Reisverslag uit Velden, Nederland van answinydownunder - WaarBenJij.nu voorbereidingen - Reisverslag uit Velden, Nederland van answinydownunder - WaarBenJij.nu

voorbereidingen

Door: winy

02 Februari 2015 | Nederland, Velden

Vandaag zijn we begonnen met het inpakken van de koffers. We merken wel dat we toch langzaamaan een beetje zenuwachtig worden. Het is wel gezonde spanning. Vanmiddag gaan we nog even naar Grubbenvorst om met de zussen naar de carnavalsoptocht te gaan kijken En daarna afscheidt nemen 5 weken.

• 05 Februari 2015 - 20:51

Loek, Lonneke, Sanne, Esmée :

Maak d'r un moeie reis van, en hald ôs op de huuegte van og avonture!
    Groete en knuffels oet Nijmege

• 06 Februari 2015 - 20:19

Henny Hover:

Halo lieve Ans en Winy,
    We zijn heel erg benieuwd hoe jullie reis is geweest. Toch een beetje uitgerust in NieuwZeeland aangekomen of is het eerst toch nog helemaal bijkomen van de jetlag?

Het zal wel heel fijn zijn geweest om Ger en Ria weer te zien. En dan te bedenken dat jullie al heel gauw samen op vakantie gaan. Geniet van alle dagen samen.