WHakatane - Reisverslag uit Franz Josef, Nieuw Zeeland van answinydownunder - WaarBenJij.nu WHakatane - Reisverslag uit Franz Josef, Nieuw Zeeland van answinydownunder - WaarBenJij.nu

WHakatane

Door: winy

26 Februari 2015 | Nieuw Zeeland, Franz Josef

Vanmorgen vertrekken we rond negen richting Whakatane. In het begin is het links rijden weer even wennen, maar al vlug lukt het goed. Onderweg zoals gewoonlijk een lekkere capuchino met een blauwe bessen muffin. Later gaan we in Waihi Beach naar het strand waar de branding er mooi is. Een stuk voor Whakatane gaan we nog een keer naar de zee omdat het zo mooi is. Het diepblauwe water en daarbij de helder witte golven, gewoon prachtig. In Whakatane wacht ons een heel mooie kamer. Na even te hebben uitgerust wandelen we naar het stadje. Het is er vrij rustig, wat we eigenlijk niet hadden verwacht, De winkels zijn al om vijf uur dicht. We eten er wat en gaan later weer naar het motel. We zijn net op tijd thuis want even daarna begint het de regenen. Het is pas de tweede keer tijdens onze vakantie dat er een buitje valt. Dus klagen doen we zeker niet, want we boffen echt met het geweldige weer iedere dag.

• 26 Februari 2015 - 20:57

Jan Lommen:

Ans en Winy,

Kunnen ze daar niet rikken !!
    En hebben ze alleen koffie en gebak.

Volgens mij hebben jullie het daar wel naar je zin, jammer dat de vakantie erl bijna opzit.