uitstapje naar Kaka-point - Reisverslag uit Balclutha, Nieuw Zeeland van answinydownunder - WaarBenJij.nu uitstapje naar Kaka-point - Reisverslag uit Balclutha, Nieuw Zeeland van answinydownunder - WaarBenJij.nu

uitstapje naar Kaka-point

Door: winy

07 Februari 2015 | Nieuw Zeeland, Balclutha

Na een heerlijke nachtrust en een lekkere douchen zijn we helemaal uitgerust en lijkt de jetlag een heel stuk voorbij te zijn. We hebben daarna genoten van een uitgebreid en heerlijk ontbijt. Daarna hebben we onder het genot van een kop koffie met eigen gemaakt gebak van Ria heeeel lang bijgeplaatst. Toen zijn we naar Kaka-pointer gereden. Dit is een
plek aan zee. Daar hebben we een goed uur gewandeld en zijn daarna weer naar huis gereden. Omdat het weer zo lekker is (zo'n 20 gr) hebben we buiten geluncht en daarna nog geborreld. Rond etenstijd kwam Roel
nog langs en heeft ook nog meegegeten. s-Avonds hebben we lekker geborreld en gekletst tot een uur of half twaalf. Toen kwam de slaap toch weer erg opzetten en zijn toen naar bed gegaan.