Queenstown - Reisverslag uit Franz Josef, Nieuw Zeeland van answinydownunder - WaarBenJij.nu Queenstown - Reisverslag uit Franz Josef, Nieuw Zeeland van answinydownunder - WaarBenJij.nu

Queenstown

Door: winy

18 Februari 2015 | Nieuw Zeeland, Franz Josef

's-Morgens wandelen we samen door Queenstown waar we nog samen koffie met gebak eten. Daarna splitsen we ons. Ger en Ria gaan de stad in en Ans en ik gaan met de kabelbaan omhoog. Van daaruit hebben we een mooi uitzicht op Queenstown. Weer beneden in de stad lunchen we aan de haven en eten een lekkere lambsburger. Om vier treffen we elkaar weer en proberen we nog voor Ans en mij een cruise steeds boeken voor vrijdag naar DoubtfullSound. Jammer, maar alles is al volgeboekt. Thuis drinken we nog wat en kaarten we en lachen we veel om de "schele wazel" die er wordt gepraat.

• 20 Februari 2015 - 14:04

Saskia Vink:

Dag lieve Peettante & Onkel Winand,

Wat een prachtige verhalen! Kan ze nu eindelijk op mijn eigen laptop bekijken :-) Tja, Apple!
    Fantastisch wat jullie allemaal meemaken; wandelingen, gletsjertochten, boottrips, ongelofelijk. Ben heel erg benieuwd naar de foto's!
    Geniet er samen van en nog heel veel plezier en een hele goede reis verder! Hoop dat jullie niet lang spierpijn hebben gehad!
    Hier alles oké, behalve een paar gekneusde ribben en een blauwe heup van het karten. Iets te hard door de bocht dus eigen schuld :-)

Fijne dag en we volgen jullie vol spanning :-)
    Dikke knuffel uit Nederland!
    xxxx Sas