vliegreis naar NieuwZeekland - Reisverslag uit Balclutha, Nieuw Zeeland van answinydownunder - WaarBenJij.nu vliegreis naar NieuwZeekland - Reisverslag uit Balclutha, Nieuw Zeeland van answinydownunder - WaarBenJij.nu

vliegreis naar NieuwZeekland

Door: Winy

06 Februari 2015 | Nieuw Zeeland, Balclutha

Via een tussenlanding in Bangkok en een tussenstop in Sydney landen we in Christchurch. Daar de bagage afgehaald en op zoek gegaan naar de incheckbalie voor de binnenlandse vlucht naar Dunedin. Na een uurtje vliegen landen we en worden heel hartelijk begroet Door Ger en Ria. We rijden daarna naar Balletje, waar ween rond half acht aankomen. Met zijn vieren nog een lekkere Door Riante gemaakte soep gegeten met een broodje. We hebben nog tot ca. 22.15 u zitten kletsen onder het genot van een wijntje. Toen vielen bij ons de luiken dicht en zijn we naar bed gegaan en zijn direct in een diepe slaap gevallen.

• 07 Februari 2015 - 09:47

Maria Vink-Vermazeren:

Dag Dag lieverds,heerlijk om te horen dat jullie een goede reis hebben gehad
    en goed aangekomen zijn bij Ria en Ger.
    Is een lange zit geweest he kunnen slapen,wat gelezn,wat tv gekeken enz....??
    Is hier bijna onvoorstelbaar,je bentmet van alles bezig en dan continu denk je,
    Ans en Winy zitten nog steeds in het vliegtuig!!!
    Hoop dat jullie goed geslapen hebbenen wat uitgerust zijn !!!!
    Nu kan de vakantie dan echt beginnen,snuif het goed op.
    Hoe is het weer,nog steeds zo zonnig en warm,wat Ria en Ger lange tijd gehad hebben?
    Lieverds ga er volop en goed van genieten,heeeeel veeeel plezier en ik verheug me op de
    reisverhalen die jullie gaan schrijven.
    Liefs en een dikke kus voor jullie 4tjes.
    xxxx Maria
    PS.wat een leuke foto van jullie(bij Profiel)

• 07 Februari 2015 - 11:43

Elly Zopfi:

Fijn dat jullie goed zijn aangekomen.
    ga lekker genieten ik hoor wel hoe jullie het hebben.
    Lieve groetjes uit koude velden.elly.